1. Co znamená garance doručení?
Nejde o garanci dodání do termínu, který vidíte u jednotlivých produktů na stránce. V případě ztráty nebo poškození zásilky nečekáme, až se vyřídí reklamace s dopravcem. Po doložení požadované fotodokumentace Vám zasíláme nové zboží nebo peníze.
2. Dostanu ke zboží záruční list?
Záruční list ke zboží není dodáván. Jako záruční list slouží zákazníkovi faktura za zakoupené zboží.
3. Jaká je záruka na zakoupené zboží?
Na veškeré zboží, které na stránkách prodáváme, se vztahuje záruka 2 roky. Výjimkou jsou hodinky Citizen, na které je poskytována záruka až 5 let. Specifickými jsou produkty z kategorie Second Hand. Poskytujeme na ně záruční dobu ve lhůtě 1 roku – s výjimkou poškozených částí, které nepodléhají záruce.
4. Jsou produkty originální nebo se jedná o napodobeniny?
Všechny výrobky, které prodáváme na našich stránkách, jsou originály od evropských dodavatelů. Originalitu si můžete ověřit v autorizované prodejně dané značky nebo v autorizovaném servisu.
5. Dostanu k nákupu certifikát pravosti?
Takový certifikát jako prodejce nevyhotovujeme – k produktům tedy není dodáván. Je možné, že jiný prodejce tyto certifikáty vydává – my ovšem ne. Originalitu si však můžete ověřit v autorizované prodejně značky nebo v autorizovaném servisu.
6. Zboží, které prodáváte, je nové, nenošené a nevystavované?
Veškeré zboží, které prodáváme na našich stránkách, je nové, nenošené, nevystavované a nepoškozené. Jedinou výjimkou jsou výrobky ze sekce Second Hand, které mají drobné vady a poškození, jež přesně vysvětlené v jejich popisu. Poškození a vady jsou také zohledněny v ceně výrobku.
7. Obdržím zakoupené zboží v originálním balení?
Všechny produkty jsou zasílány v originálním balení tak, jak nám přišly přímo od dodavatele.
8. Jaké jsou podmínky vrácení zboží?
Zákonem stanovená doba pro vrácení a výměnu zboží je 14 dní od převzetí zásilky. My však za standardních podmínek umožňujeme vrátit, vyměnit zboží až do 30 dnů v nepoškozeném a nenošeném stavu. Prodloužená doba vrácení se může týkat speciálních akcí nebo objednávek uskutečněných v určitých obdobích – například před Vánocemi. Proto vám doporučujeme v tomto ohledu sledovat všechny novinky na našich stránkách.
9. Pokud je vrácené zboží poškozeno vlastní vinou, uplatňujete srážku z ceny produktu?
Zákonem stanovená doba na vrácení a výměnu zboží je 14 dní od převzetí zásilky. Zboží však nemůže být nošeno ani používáno, přičemž nesmí jevit známky používání. V opačném případě máme nárok na procentuální srážku z ceny, kterou sdělíme po našem fyzickém převzetí zboží.
10. Kde najdu manuál k zakoupeným hodinkám?
Návod k zakoupeným hodinkám je i kvůli šetření přírodních zdrojů zasílán v e-mailu o odeslání zásilky, tzn. nikoliv v tištěné formě. Může se ale stát, že systém automaticky nepřiřadí k danému e-mailu příslušející návod. V takovém případě zákazníkovi nepřijde. Neváhejte nás však kontaktovat a my vám jej na požádání zašleme e-mailem.
11. Jakou dopravu mohu využít při objednávce?
Můžete si vybrat buď doručení kurýrem GLS, pomocí služby Packeta (zásilka bude umístěna do vámi zvoleného boxu) nebo Českou poštou. Podrobný popis jednotlivých možností naleznete na samostatné stránce.
12. Jaká je cena dopravy?
Cena dopravy se odvíjí od několika faktorů. Záleží nejen na tom, jaká je hodnota objednávky, ale také na tom, zda budete platit online, převodem na účet nebo na dobírku. Podrobný ceník naleznete na samostatné stránce.
13. Je možné využít službu gravírování?
Službu gravírování aktuálně v nabídce nemáme. Zákazník si však může dát na zboží vlastní gravírování u jiného poskytovatele takových služeb. Na takto upravené zboží se ale následně nevztahuje možnost výměny ani vrácení.
14. Mohu si objednat dárkové balení nebo kartičku se vzkazem?
V současné době nenabízíme možnost dárkového balení nebo kartičkových přání. Zboží zasíláme v originálním balení daného výrobku, zabalené v přepravní krabičce.
15. Je možné objednat náhradní díly, náramky či řemínky?
V současnosti neposkytujeme možnost objednání náhradních dílů, náramků, řemínků apod. Pokud máte zájem o náhradní díly, doporučujeme vám kontaktovat buď renomovaného hodináře ve vašem okolí nebo autorizovaný servis dané značky.
16. Potřebuji reklamovat hodinky, které již nejsou v záruce. Co dělat v takovém případě?
Neposkytujeme pozáruční servis. Pokud nastanou problémy se zbožím po uplynutí záruční doby, doporučujeme vám kontaktovat buď renomovaného hodináře ve vašem okolí nebo autorizovaný servis dané značky.
17. Jak mám reklamovat zboží?
Podrobný postup reklamace zboží jsme pro vás sepsali na samostatné stránce.
18. Jak postupovat, když mi přišlo poškozené zboží?
Zboží je třeba zkontrolovat bezprostředně po jeho doručení. Případné poškození je nutno nahlásit telefonicky nebo nejlépe e-mailem do 24 hodin od převzetí a zjištění poškození. Do e-mailu co nejpřesněji popište dané poškození a přiložte detailní fotky poškození, krabičky i produktového čísla. Když nám přijde e-mail s těmito fotkami do 24 hodin, situaci obratem prověříme. Následně vás budeme kontaktovat s možnostmi vyřešení situace k vaší spokojenosti.
19. Jak postupovat při výměně zboží a případném doplacení, resp. vrácení rozdílu?
Za standardních podmínek umožňujeme vrátit, resp. vyměnit, zboží až do 30 dnů v nepoškozeném a nenošeném stavu. Pokud si při výměně zboží vyberete levnější produkt a ve formuláři zadáte číslo vašeho účtu, rozdíl v ceně vám vrátíme zpět na účet. Pokud si vybere dražší model, rozdíl doplatíte buď převodem na účet nebo prostřednictvím dobírky – podle toho, jaká forma úhrady byla zvolena při původní objednávce.
20. Co mám dělat, když v objednávce zadám špatné údaje?
Co nejdříve nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Změna je možná, pokud objednávka ještě nebyla expedována.
21. K čemu slouží vodotěsnost hodinek?
Vodotěsnost představuje odolnost hodinek vůči vodě a vlhkosti. Standardně se udává v atmosférách (ATM), barech nebo metrech. Vyjadřuje, do jaké míry jsou konkrétní hodinky schopny odolávat proniknutí vlhkosti či vody do vnitřního ústrojí. Pokud výrobce udává, že jsou hodinky odolné například na úrovni 5 ATM, neznamená to, že si je můžete vzít na potápění do hloubky 50 m. Testování odolnosti hodinek vůči vodě totiž probíhá v klidných podmínkách bez proudu či jiných vnějších vlivů.
- Vodotěsnost hodinek 30M / 3 ATM – odolnost vůči vzdušné vlhkosti a dešti.
- Vodotěsnost hodinek 50M / 5 ATM – odpovídá odolnosti vůči vodě při mytí rukou a nádobí, případně při sprchování.
- Vodotěsnost hodinek 100M / 10 ATM – odolnost vůči vodě při koupání, plavání, potápění se bez přístrojů a při různých vodních sportech.
- Vodotěsnost hodinek 200M / 20 ATM – rovná se odolnosti vůči vodě při potápění se s kyslíkovým přístrojem.
- Vodotěsnost hodinek 500 až 1000M / 50 až 100 ATM – profi kategorie odpovídající bezproblémovému hloubkovému potápění.
22. Na co se nevztahuje záruční servis?
Pod záruční servis nespadají vady způsobené mechanickým poškozením. Předmětem reklamace jsou výrobní vady a funkční problémy vzniklé v záruční době. Záruční servis nebude uplatněn v případě:
- ošoupaných, poškozených, popraskaných, roztrhaných či roztřepených řemínků,
- mechanického poškození, např. rozbití sklíčka nárazem, pádem apod.,
- vytržení korunky, vypadnutí kamínků, ztráty šroubů apod.,
- zájmu o výměnu baterie po uplynutí 6 měsíců od data zakoupení,
- jakéhokoli poškození pouzdra, řemínku či náramku,
- poškození vzniklé v důsledku nesprávného zacházení s hodinkami nebo nesprávné péče o ně,
- poškození způsobené vodou (pokud nejde o potápěčské hodinky s vodotěsností minimálně 100 ATM,
- prasknutí keramiky u hodinek s keramickým náramkem nebo pouzdrem.
V žádném případě nenastavujte hodinky mezi 21:00 a 5:00. Může to vážně poškodit jejich mechanismus.
23. Jak ověřím, že hodinky opravdu nefungují?
Vždy postupujte podle manuálu. Vytáhněte korunku a nastavte čas. Následně je třeba korunku vrátit do pozice 0. Pokud je vteřinová ručička v pohybu a hodinky jdou – vše je v pořádku. Pokud je vteřinová ručička nehybná, sledujte minutovou ručičku. Je totiž možné, že vteřinová ručička slouží jako stopková, a proto se nehýbe. Co se týče hodinek na solární pohon, je třeba je pořádně nabít na světle. Stejně tak i kinetické hodinky je nutné nabít, v tomto případě však pohybem, aby fungovaly. Pokud něco není s hodinkami v pořádku, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.
24. Jaká je záruka na baterii?
Záruka na baterii není zákonem stanovena. Nicméně, v rámci posílení a udržení dobrých vztahů se zákazníky ji nabízíme až 6 měsíců od zakoupení hodinek. Výměnu baterie v záruční době může zákazník zrealizovat v renomovaném hodinářství. Poplatek za tento úkon proplácíme přímo na účet do výše 250 Kč. Doklad o výměně baterie spolu s číslem účtu nám zašlete na náš e-mail info@timestore.cz. Pokud hodinky po výměně baterie v hodinářství nefungují, pošlete je k nám na reklamaci. Druhý způsob výměny baterie je takový, že hodinky pošlete přímo k nám. Poplatek za poštovné náklady proplatíme do výše 125 Kč, přičemž výměna baterie je v tomto případě bezplatná.
25. Co znamená označení Second Hand?
Na naší webové stránce naleznete také zboží s označením Second Hand. Tyto produkty jsou seskupeny v samostatné kategorii. Kromě toho, tyto modely mají u fotky oranžový štítek s nápisem Second Hand. Jelikož každý produkt z kategorie Second Hand má jinou vadu, chybu, je třeba pečlivě číst popisy jednotlivých modelů. První fotografie u produktu je vždy ilustrační, originální od výrobce. Na dalších fotografiích už můžete přímo vidět vadu, poškození, změnu řemínku či náramku apod.
26. Co dělat, když mám zájem o momentálně nedostupný model?
Moc nás to mrzí, ale takové modely máme od dodavatelů potvrzené jako nedostupné. Bohužel nemáme bližší informaci, zda je model nedostupný z důvodu dočasného pozastavení výroby, nebo byla výroba tohoto kousku zcela ukončena. Nedokážeme ho tak pro vás vyžádat ani na objednávku. Můžete však sledovat produktovou stránku daného modelu, zda se náhodou nezmění jeho dostupnost.
27. Máte kamenné prodejny?
V současnosti provozujeme jen internetový e-shop. Kamenné prodejny nemáme.
28. Jak mám postupovat, když moje online platba neproběhla úspěšně?
Po neúspěšné online platbě není možné znovu vygenerovat link na úhradu dané objednávky. Máte však 3 možnosti, jak postupovat:
- 1. Pokud máte stále zájem o online platbu, kontaktujte nás. Vaši původní objednávku stornujeme a budete ji moci provést ještě jednou spolu s online platbou.
- 2. Objednávku vám můžeme poslat na dobírku, která je však zpoplatněna. V případě zájmu nás kontaktujte a změníme způsob platby.
- 3. Objednávku můžete uhradit převodem na účet. Nezapomeňte na VS, kterým je číslo vaší objednávky.
29. Kdy mi budou vráceny peníze za vrácené zboží?
Peníze za vrácené zboží vám budou připsány zpět na účet nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží. O zpracování vašeho požadavku vás budeme informovat e-mailem.
30. Jak uplatnit slevový kód? Mohu uplatnit i více kódů v jedné objednávce?
Slevový kód uplatníte hned v prvním bodě vaší objednávky (v Košíku). Vložte ho do bílého políčka a klikněte na uplatnit kód. Odečtení slevy uvidíte přímo u objednávky. Pokud je sleva neplatná, resp. nesplňuje podmínky pro uplatnění, informuje vás o tom červený text. Kombinace více slevových kódů není možná.
31. Proč jsou produkty ve vašem e-shopu levnější než u jiných prodejců?
Ceny produktů v našem e-shopu nastavujeme sami, přičemž se neřídíme doporučenou cenou výrobcem. Právě proto jsou naše ceny nižší. Snažíme se je přizpůsobovat tak, abychom byli nejvýhodnější na trhu.
32. Jak mohu sledovat, kde se moje objednávka nachází a v jakém je stavu?
Po zkompletování objednávky vám přijde potvrzovací e-mail. E-mail obdržíte i po uhrazení objednávky a také po jejím expedování. V expedičním e-mailu naleznete odkaz pro sledování stavu vaší zásilky.
33. Jak mám postupovat, když chci stornovat objednávku?
Obratem nás o tom informujte telefonicky nebo e-mailem. Objednávku stornujeme, přičemž vám odešleme e-mail o stornování. Bohužel, pokud je objednávka již expedována, nedokážeme ji stornovat. Objednávku je třeba nepřevzít, aby se vrátila zpět k nám. Následně ji stornujeme k vaší spokojenosti.
34. Mohu si objednat zboží do zahraničí?
Neposíláme zboží do zahraničí. Provozujeme však e-shopy na slovenském, českém, maďarském, rumunském, polském i slovinském trhu. Pokud máte zájem poslat balíček do některé z uvedených zemí, doporučujeme vám zrealizovat objednávku přes e-shop odpovídající dané zemi.
35. Jak dlouho trvá zpracování výměny zboží, odstoupení a reklamace?
Zásilka, kterou nám pošlete prostřednictvím zásilkovny zpět, bude doručena do 3 pracovních dnů na sídlo naší firmy. Poté postupně zpracujeme žádosti. Na zpracování žádosti od doručení máme 14 dní. Jakmile požadavek zpracujeme, ať už se jedná o vrácení nebo výměnu, pošleme vám informační e-mail. Finanční prostředky za vrácené zboží vám poukážeme do 14 dnů od zpracování požadavku. Proces reklamace je stejný. Na její vyřízení máme ze zákona 30 dní.
36. Je možný nákup bez daně – Tax Free?
Nákup bez daně - Tax Free, není možný.
37. Je možný nákup na firmu?
Nákup na firmu u nás není možný. Specializujeme se totiž výhradně na prodej fyzickým osobám.
38. Co mám dělat v případě zájmu o zkrácení řemínku, resp. náramku?
V současnosti neposkytujeme zpoplatněnou možnost úpravy řemínku, resp. náramku. V rámci udržení a posílení dobrých vztahů se zákazníky vám však můžeme bezplatně zkrátit náramek hodinek na požadovanou délku. Změřte si proto obvod zápěstí a napište nám jej do poznámky k objednávce. Týká se to jen kovových náramků s články. Zbývající články odesíláme spolu se zbožím v zásilce. Zkrácení řemínku v dobách náporu expedice ale negarantujeme.
39. Hodinky se mi zamlžily, co mám dělat?
Zamlžené sklíčko je ve většině případů naprosto běžným jevem. Jedná se o kondenzaci způsobenou prudkou změnou teploty. Nejčastěji k němu dochází na vnitřní straně sklíčka a v zimě, při přechodu z chladného exteriéru dovnitř, kde je výrazně tepleji. Může jej však způsobit i náhlé zchlazení hodinek – například v horkém letním počasí po vstupu do vody. Když se sklíčko na vašich hodinkách náhodou zamlží, počkejte. Pomoci může i mírné zahřátí hodinek, například v rukou nebo vysunutí korunky. Je totiž šance, že přes pootevřenou korunku se rychleji dostane přebytečná vlhkost ven. Zamlžené sklíčko na hodinkách není důvodem k reklamaci. Proto nepanikařte a vždy raději počkejte, jestli se jemná mlha sama nerozptýlí. Pokud přetrvává nebo se rozrůstá do viditelných kapek, zašlete nám zboží k reklamaci.
40. Mohu si zboží přijít prohlédnout, vyzkoušet nebo vyzvednout osobně?
Jelikož nemáme kamennou prodejnu, takové možnosti neposkytujeme. Pokud by vám však náhodou zakoupené zboží z jakýchkoli důvodů nevyhovovalo, můžete jej nepoškozené a nenošené vrátit až do 30 dnů od převzetí.
41. Je možná množstevní sleva?
Množstevní slevy sice neposkytujeme, ale můžete využít výhodné slevy na první nákup nebo věrnostní slevy pro věrné zákazníky.
42. Co mám dělat, když mi přišel balíček poškozený nebo vykradený?
Poškození balíčku je třeba nahlásit do 24 hodin od jeho převzetí. Budeme od vás potřebovat fotografie balíčku, poškození i zboží a také fotografii, kde je vidět celou krabici se zbožím na váze (i s hmotností). Pokud něco v balíčku chybí, budeme tuto situaci prověřovat a řešit přímo s dopravcem. Všechny potřebné fotografie nám pošlete na adresu timestore@timestore.cz.
43. Jak mám pečovat o zakoupené zboží?
Správnou péči o naše produkty jsme pro vás přehledně a konkrétně sepsali na našich stránkách.
Vrátit se zpět.